3000 * 5000 canna fumaria doppia porta speciale hè stata spedita

3000 * 5000canna fumaria doppia porta specialehè statu speditu

A dimensione di 3000 * 5000 porta doppia-baffle per a canna fumaria hè stata spedita da a nostra cumpagnia(Jin bin valve) ieri.

A porta speciale doppia-baffle per u fumu hè un tipu d'equipaggiu chjave utilizatu in u sistema di fume in l'industria di a combustione, chì hà un rolu chjave è certe caratteristiche di rendiment.Eccu cumu:

IMG_2816
IMG_2819
IMG_2823

Descrizzione:

A porta doppia-baffle per a canna fumaria hè un tipu d'attrezzatura chì cuntrolla u flussu di u sistema di fume da dui baffle plate sopra è sottu.Hè di solitu fattu di ghisa o azzaru, attraversu u cuntrollu di apertura è chjusu di u flussu di gasu di fume, in modu di ottene efficacemente u funziunamentu normale è u cuntrollu di u sistema di combustione.

IMG_2843
IMG_2848

Funzioni:

A porta speciale doppia-baffle per u fume hè principalmente aduprata per regulà u flussu è u scaricamentu di u gasu di fume in u sistema di combustione.A so funzione hè di cuntrullà u flussu è a direzzione di u gasu di fume per assicurà u funziunamentu normale di u sistema di combustione è l'efficienza di l'emissione di gas di fume.Inoltre, pò esse usatu cum'è una separazione di u focu è a limitazione di emissioni di fume.

Features:

Resistenza à l'alta temperatura: a porta di doppia baffle speciale per u fume hè generalmente fatta di materiali speciali, chì ponu sustene l'erosione è l'influenza di u fumu d'alta temperatura.

Sigillamentu strettu: U disignu di doppia baffle assicura un isolamentu efficace è u cuntrollu di u gasu di fume, è u rendiment di sigillamentu strettu hè bonu.

Flessibilità: A struttura di doppia baffle hà una grande apertura è chjusu Angle è flessibilità, chì hè cunvenutu per rializà u cuntrollu è l'aghjustà di u flussu di gasu di fume è a direzzione.

In corta, a porta speciale doppia-baffle di u fume hà un rolu impurtante è un rendimentu superiore in l'industria di a combustione, chì hè cruciale per assicurà u funziunamentu normale di u sistema di combustione è l'efficacità di l'emissione di gas di fume.

IMG_2869
IMG_2881

Tempu di Postu: Jan-08-2024