Cinque dumande cumuni nantu à e valvole a farfalla

Q1: Cosa hè a valvola a farfalla?

A: A valvola a farfalla hè una valvola aduprata per aghjustà u flussu di fluidu è a pressione, e so caratteristiche principali sò di piccula dimensione, pesu ligeru, struttura simplice, bona prestazione di sigillatura.Valvole a farfalla elettricasò largamente usati in u trattamentu di l'acqua, petrochimica, metallurgia, energia elettrica è altri campi.

 1

Q2.Chì ghjè u principiu di travagliu di l'azzaruvalvola a farfalla?

A: U principiu di funziunamentu di a valvola a farfalla hè di cuntrullà u flussu di u fluidu rotendu a piastra di farfalla.Quandu u discu hè chjusu, u fluidu ùn pò micca passà;Quandu u discu hè apertu, u fluidu pò scorri à traversu u pirtusu centru di a piastra.L'angolo di rotazione di u discu hè di solitu trà 0 ° è 90 °.

 2

Q3.Cumu sceglie a valvola di farfalla ghjustu?

A: A scelta di a valvola a farfalla ghjustu deve esse cunsideratu una quantità di fatturi, cum'è u tipu mediu, a temperatura, a pressione, u flussu, ecc.Per l'alta temperatura è l'occasioni d'alta pressione, metalli d'alta prestazionevalvole a farfalla di guarnizione di gommadeve esse sceltu.Inoltre, a cunnessione adattata è u modu di guida deve esse sceltu secondu i bisogni attuali.

 3

Q4.Chì sò i vantaghji è i disadvantages di e valve di farfalla?

A:

Vantaggi:Valvula a farfalla d'alta prestazionehà i vantaghji di piccula taglia, pesu ligeru, struttura simplice, bona prestazione di sigillatura è cusì.À u listessu tempu, a resistenza di u fluidu di a valvola di farfalla hè chjuca, chì pò riduce a perdita di energia.

Svantaghji: A prestazione di sigillatura di a valvola a farfalla hè affettata da fatturi cum'è l'anziane di u materiale è l'usura, è pò esse perdite.

 4

Q5.Cumu mantene a valvula a farfalla?

A: Per assicurà u funziunamentu normale è allargà a vita di serviziuvalvola a farfalla attuatore elettricu, u mantenimentu regulare deve esse realizatu.Hè soprattuttu include a pulizia di l'impurità nantu à u discu è l'anellu di sigillatura, a verificazione è a fissazione di e parti di cunnessione, è a rimpiazzamentu regularmente di i sigilli danneggiati.À u listessu tempu, deve esse cura per impedisce a valvula di farfalla da esse sottumessa à un impattu o vibrazioni esterni eccessivi.

 

valvola Jinbinfurnisce una varietà di prudutti di valvola d'alta qualità, sè vo avete bisogni cunnessi, fate un clic nantu à a pagina iniziale per cuntattateci, aspittendu à cooperà cun voi!


Tempu di post: Feb-10-2024