U damper di l'aria di a cumpagnia di petroliu è gasu hè statu finitu

Per risponde à i bisogni di l'applicazioni di e cumpagnie russe di petroliu è di gas, un batch of customizedserranda d'ariahè statu finitu cù successu, èvalvole Jinbinhà fattu rigorosamente ogni passu da l'imballu à a carica per assicurà chì questi equipaghji critichi ùn sò micca danati o affettati in alcun modu durante u trasportu.

风阀装车1

Oghje, questiserranda d'aria a farfallasò stati carricati in u camionu è cuminciaru à u trasportu, è ghjucanu un rolu chjave cum'è parte di l'impurtante equipamentu di cumpagnie di petroliu è di gas. Seranu utilizati à temperature ambientali estremamente bassu è temperature medie estremamente alte, injecting novu impetu in u sviluppu. di l'industria russa di petroliu è gasu.

风阀装车2

Userranda d'aria a persiavalve hè usata à regulà u flussu di gasi, cumunimenti usatu in ventilation, aria condizionata in i lochi industriali è cummirciali.Hè custituitu da u corpu di a valvula, u discu di a valvula, u gambo di a valvula è l'attuatore.U principiu di travagliu di u damper di l'aria hè di aghjustà u flussu è a direzzione di u gasu cuntrullendu l'apertura è a chjusa di u discu di a valvula.Quandu u discu di a valvula hè chjusa, u gasu ùn pò micca passà per u corpu di a valvula;quandu u discu di a valvula hè apertu, u gasu pò scorri à traversu u corpu di a valvula in modu lisu.

通风蝶阀1

U damper d'ariavalvola a farfallahà i vantaghji di una struttura simplice, una stallazione còmuda, una longa vita di serviziu, un altu rendiment di sigillatura è un effettu di regolazione affidabile.U so intervallu d'applicazioni hè assai largu, cumprese, ma micca limitatu à i sistemi di ventilazione, sistemi di climatizazione, sistemi di emissioni di gas di fume industriali, etc. Perchè a valvula a farfalla ventilata hà una varietà di specificazioni è mudelli per sceglie, pò risponde à i bisogni di diverse occasioni.

通风蝶阀2

In generale, cum'è un impurtante dispositivu di regulazione di u gasu, u damper di l'aria motorizatu ghjoca un rolu vitale per assicurà u funziunamentu normale di u sistema.

Valve Jinbincuntinuà à furnisce i clienti cù prudutti di valvula d'alta qualità è guaranzia di serviziu.Sè vo avete bisogni rilativi, pudete cliccà nantu à a pagina di casa per lascià un missaghju, aspittendu à cooperà cun voi!


Tempu di post: 30-Jan-2024