4. Custruzzione in invernu, prova di pressione di l'acqua à temperatura sottu zero.
Cunsequenza: Perchè a temperatura hè sottu à zeru, u tubu si congelerà rapidamente durante a prova idraulica, ciò chì pò causà u congelamentu è a crepa di u tubu.
Misure: Pruvate à fà una prova di pressione di l'acqua prima di a custruzzione in l'invernu, è cacciate l'acqua in a pipeline è in a valvula dopu a prova di pressione, altrimenti a valvula pò arrugginisce, è seriamente pò purtà à crepe di congelazione.
5. A flangia è a guarnizione di a cunnessione di u tubu ùn sò micca abbastanza forti, è i bulloni di cunnessione sò corti o fini in diametru. U cuscinettu di gomma hè adupratu per u tubu di calore, u cuscinettu doppiu o u cuscinettu inclinatu hè adupratu per u tubu d'acqua fredda, è u cuscinettu di a flangia si rompe in u tubu.
Cunsequenze: a giunzione di a flangia ùn hè micca stretta, ancu dannighjata, fenomenu di perdita. A guarnizione di a flangia chì sporge in u tubu aumenterà a resistenza à u flussu.
Misure: E flange è e guarnizioni di i tubi devenu risponde à i requisiti di pressione di travagliu di cuncepimentu di a pipeline.
E guarnizioni di flangia di e tubazioni di riscaldamentu è di furnimentu d'acqua calda devenu esse guarnizioni di gomma in amianto; A guarnizione di flangia di u tubu di furnimentu d'acqua è di drenaggiu deve esse una guarnizione di gomma.
U rivestimentu di a flangia ùn deve micca scoppià in u tubu, è u cerchju esternu deve esse arrotondatu à u foru di u bullone di a flangia. Nisun cuscinettu inclinatu o parechje guarnizioni devenu esse piazzate in u centru di a flangia. U diametru di u bullone chì cunnetta a flangia deve esse menu di 2 mm paragunatu à l'apertura di a flangia. A lunghezza di u dadu sporgente di l'asta di u bullone deve esse 1/2 di u spessore di u dadu.
6. I tubi di fognatura, acqua piovana, condensazione ùn facenu micca una prova d'acqua chjusa chì serà piattata.
Cunsequenze: Pò perde, è causà perdite à l'utilizatori. A manutenzione hè difficiule.
Misure: A prova d'acqua chjusa deve esse ispezionata è accettata strettamente secondu e specificazioni. Sotterrata sottu terra, in u tettu, trà i tubi è altre acque di scaricu nascoste, acqua piovana, tubi di condensazione, ecc., per assicurà chì ùn ci sianu perdite.
7. Apertura è chjusura manuale di a valvula, forza eccessiva
 Cunsequenze: danni ligeri à a valvula, pesanti purteranu à incidenti di sicurezza
Misure:
U volante manuale o a maniglia di a valvula manuale hè cuncipitu secondu a forza di travagliu ordinaria, tenendu contu di a forza di a superficia di sigillatura è di a forza di chjusura necessaria. Dunque, ùn si ponu aduprà leve lunghe o mani lunghe per spustà a tavola. Quelli chì sò abituati à aduprà chiavi inglesi devenu fà molta attenzione à ùn aduprà troppu forza, altrimenti hè faciule dannà a superficia di sigillatura, o rompe u volante è a maniglia. À l'apertura è à a chjusura di a valvula, a forza deve esse liscia, micca cù un impattu forte. Per a valvula di vapore, prima di apre, deve esse riscaldata in anticipu, è u condensatu deve esse esclusu, è quandu si apre, deve esse u più lenta pussibule per evità u fenomenu di u colpu d'ariete.
Quandu a valvula hè cumpletamente aperta, u volante deve esse invertitu un pocu, in modu chì a filettatura sia stretta trà di elle, per ùn perde danni. Per e valvule à gambu apertu, tenete contu di a pusizione di u gambu quandu hè cumpletamente aperta è cumpletamente chjusa per evità di toccà u puntu mortu superiore quandu hè cumpletamente aperta. È hè faciule verificà se a chjusura cumpleta hè nurmale. Se u discu si stacca, o se ci sò grossi detriti incrustati trà a guarnizione di a bobina, a pusizione di u gambu di a valvula deve esse cambiata quandu a valvula hè cumpletamente chjusa.
Quandu a pipeline hè aduprata per a prima volta, ci sò più impurità interne, a valvula pò esse ligeramente aperta, u flussu à alta velocità di u mediu pò esse adupratu per lavà via, è poi chjusa delicatamente (ùn pò esse chjusa rapidamente, per impedisce à l'impurità residue di dannà a superficia di sigillatura), è poi aperta di novu, cusì ripetuta parechje volte, lavendu a terra, è poi messa in opera nurmale. Di solitu apre a valvula, a superficia di sigillatura pò esse bluccata cù impurità, è deve esse lavata pulita cù u metudu sopra quandu hè chjusa, è poi chjusa formalmente.
Sè u volante o a maniglia sò dannighjati o persi, devenu esse rimpiazzati subitu, è ùn ponu esse rimpiazzati da una maniglia à piastra flessibile, per evità danni à u gambu di a valvula è a mancata apertura è chjusura, chì puderebbe causà incidenti durante a pruduzzione. Per certi fluidi, dopu chì a valvula hè stata chjusa per raffreddassi, e parti di a valvula si restringenu, l'operatore deve esse chjusu di novu à u mumentu opportunu, in modu chì a superficia di sigillatura ùn lasci micca una cucitura fina, altrimenti, u fluidu scorre à alta velocità da a cucitura fina, è cusì pò facilmente erode a superficia di sigillatura.
Sè truvate chì l'operazione hè troppu laboriosa, analizate a causa. Sè l'imballaggio hè troppu strettu, pò esse rilassatu currettamente, cum'è l'inclinazione di u gambu di a valvula, deve esse avvisatu u persunale per a riparazione. Alcune valvule, in u statu chjusu, a parte di chjusura hè espansa da u calore, risultendu in difficultà d'apertura; Sè deve esse aperta in questu mumentu, pudete allentà u filu di u coperchiu di a valvula di mezu giru à un giru, caccià a tensione di u gambu, è dopu tirà u volante.
Data di publicazione: 22 settembre 2023
 
                 