Consegna à tempu

L'attellu di Jinbin, quandu entre, vi vede chì i valvuli sò pieni di l'attellu di Jinbin.Valvole persunalizate, valvole assemblate, raccordi elettrici debuggati, ecc...L'attellu di assemblea, l'attellu di saldatura, l'attellu di pruduzzione, etc., sò pieni di machini è travagliadori à alta velocità.

Ricertamenti, un batch of valves d'aria sò fabbricati in l'attellu.Per fà l'ordine mandatu à u cliente à tempu, più persone sò assignate à l'attellu di saldatura.Avemu prumessu chì e merchenzie sò spedite à u tempu, avemu ancu prumessu chì a qualità hè bona.

Ingressu in l'attellu di saldatura, pudemu vede a scena di fiori di saldatura flying.Workers' sudore hè cum'è a pioggia.Cù u spiritu di cummattimentu, pisanti di saldatura pisanti in e so mani, cum'è batons, agitanu senza fine, saldanu valvule d'alta qualità.

   

Ancu s'ellu ci sò parechji ordini, per via di l'arrangementu ragiunate è urdinatu di u ministru di produzzione di l'attellu, l'entusiasmu di l'impiegati hè altu, è cù a cuuperazione di l'altri dipartimenti di a cumpagnia, tuttu l'attellu in Jinbin hè ordinatu, è l'ordine sò mandati. lisamente unu à unu.

U mercatu di cumpetizione valve severi, Jinbin ancora mantene ordini abbastanza, chì mostra dinù a vitalità mercatu vigorosa di marca Jinbin è a fiducia di i clienti.Jinbin ùn mancarà micca di risponde à l'aspettattivi di i clienti è di assicurà a consegna puntuale.


Tempu di post: 29-novembre-2018