Precauzioni per l'installazione di valvola a sfera

Valvula à sferahè una valvula impurtante largamente usata in diversi sistemi di pipeline, è a so installazione curretta hè di grande significatu per assicurà u funziunamentu normale di u sistema di pipeline è allargà a vita di serviziu di a valvola di sfera.

Eccu alcuni di e cose chì necessitanu attenzione durante a stallazione di valvule di bola:

 valvola a sfera

1. Selezziunà u valve palla dritta

Prima di a stallazione, u adattatuvalvola a sfera elettricaU mudellu è a specificazione deve esse selezziunata secondu i bisogni specifichi di u sistema di pipeline per assicurà chì pò sustene a pressione di travagliu è a temperatura di travagliu, è risponde à i bisogni di cuntrollu di flussu.

2. Verificate a valvola di bola

Uvalvola a sfera motorizzatadeve esse inspeccionatu prima di a stallazione per assicurà chì ùn ci hè micca danni, deformazioni o perdite.À u listessu tempu, verificate s'ellu u sigillu di a valvula di sfera hè intactu, è rimpiazzà in u tempu s'ellu hè purtatu.

 2

3. Preparate pipelines

Prima di stallà uvalvola a sfera di metallu, a pipa deve esse pulita per caccià impurità è terra in u tubu per impediscenu impurità di dannu a valvula di sfera.À u listessu tempu, assicuratevi chì a cunnessione di a pipa hè liscia, senza burrs o bumps.

4. A pusizione di stallazione

A pusizione di stallazione di uvalvola a sfera completamente saldatadeve esse sceltu secondu i bisogni di u disignu di u sistema di pipeline, di solitu stallatu in a direzzione verticale di u pipeline, in modu di facilità u funziunamentu è u mantenimentu.Evite installà valvule à sfera in ambienti induve sò suscettibili à l'impattu meccanicu o l'umidità.

 3

5. Modu di cunnessione

A cunnessione trà uvalvola a sferaè u pipeline deve esse sceltu secondu i bisogni di u disignu, è i metudi cumuni di cunnessione sò a cunnessione di flange, a cunnessione saldata è a cunnessione filettata.In u prucessu di cunnessione, l'attenzione deve esse pagata à a stretta per prevene a fuga.

6. Cummissione è prova di pressione

Dopu chì a vàlvula di sfera hè stallata, deve esse aghjustata è pruvata per assicurà chì a vàlvula di bola ùn fughje micca quandu hè chjusa.Valvula a sfera pneumaticachì deve esse testatu per a prestazione di sigillatura deve esse testatu in cunfurmità cù e norme pertinenti. 

7. Funzionamentu è mantenimentu

Durante l'usu di a valvula di bola, l'attenzione deve esse pagata à u mantenimentu regulare è u mantenimentu, cum'è a pulizia di a bola è a rimpiazzamentu di u sigillo.À u listessu tempu, l'operatore deve esse familiarizatu cù a struttura è l'usu di uvalvola a sfera in acciaio inoxper evità danni causati da misoperation.

 4

In cortu, in u prucessu di stallazione di valvola a sfera, deve rispittà strettamente à e specificazioni pertinenti è normi, attente à i dettagli, per assicurà u funziunamentu normale di a valvola a sfera è allargà a vita di serviziu. 

Jinbin valve furnisce valvule d'alta qualità per i clienti glubale, sè vo avete bisogni rilativi, pudete cliccà nantu à a pagina di casa per cuntattateci, aspittendu à travaglià cun voi!


Tempu di Postu: Feb-20-2024