Caratteristiche di a valvola a farfalla di gas resistenti à l'usura elettrica

A valvola a farfalla di gas di polvera elettrica anti attritu hè un pruduttu di valvola a farfalla chì pò esse usata in una varietà di applicazioni cum'è materiali in polvere è granulari.Hè aduprata per a regulazione di u flussu è a chjusura di u gasu polverosu, a pipeline di gas, u dispusitivu di ventilazione è purificazione, a pipeline di gas di fume, etc.

Una di e caratteristiche di a valvola a farfalla di gas è resistente à l'usura elettrica hè resistente à l'usura.U so corpu di valvula hè saldata cù materiali resistenti à l'usura.A causa di a so bona resistenza à l'usura è senza prublemi, u so travagliu hè assai stabile è affidabile.À u listessu tempu, a vàlvula hà ancu e caratteristiche di u funziunamentu cunvene, l'azzione sensitiva, u funziunamentu convenientu è l'installazione.

Più caratteristiche di a valvola a farfalla di gas è resistente à l'usura elettrica sò introdutte cum'è seguente:

1. L'attuatore adopta una struttura di cremagliera è pignone, cù una bella apparenza, un grande torque di output, una vita normale di serviziu di milioni di volte è senza mantenimentu.

2. U corpu di a valvula hè fatta di lega d'aluminiu d'alta pressione ligera, cù pesu ligeru.

3. A piastra di valvula hè un materiale polimeru resistente à l'usura rivestitu cù core d'acciaio.Forma un sigillu morbidu resistente à l'usura cù un anellu di gomma resistente à l'usura.Ùn importa micca quantu hè forte l'usura, pò ancu esse usata.

4. Si pò esse stallati nant'à hopper, silo, outlet conveyor viti e pipeline conveying pneumatici.

1


Tempu di posta: 30-lugliu-2021