Felicitazioni à a valvula Jinbin per avè ottenutu a licenza naziunale di fabricazione di l'equipaggiu speciale (certificazione TS A1)

 

Attraversu a stretta valutazione è rivisione da a squadra di rivisione di a fabricazione di l'equipaggiu speciale, Tianjin Tanggu Jinbin Valve Co., Ltd. hà ottenutu u certificatu TS A1 di licenza di produzzione d'equipaggiu speciale emessu da l'Amministrazione Statale di supervisione è amministrazione di u mercatu.

 

1

 

A valvula Jinbin hà passatu cù successu a certificazione TS B in 2019. Dopu à dui anni di precipitazione di forza tecnica è trasformazione è migliura di l'equipaggiu hardware di fabbrica, hè stata aghjurnata cù successu da a certificazione TS B à a certificazione TS A1, chì hè una prova forte di a migliione di i nostri indicatori duri. cum'è u situ di fabricazione, l'equipaggiu di produzzione è l'equipaggiu di prucessu, è ancu a nostra putenza dolce cum'è a qualità di u persunale è a R & D è a capacità di cuncepimentu.

Licenza di fabricazione di l'equipaggiu speciale, vale à dì certificazione TS.Si riferisce à u cumpurtamentu di gestione di l'Amministrazione Generale di supervisione di qualità, ispezione è quarantena di a Republica Populari Chine per surveglià è inspeccionà e unità ligati à a produzzione (cumprese u disignu, a fabricazione, a stallazione, a trasfurmazioni, u mantenimentu, etc.), l'usu. , l'ispezione è a prova di l'equipaggiu speciale, cuncede a licenza di u travagliu à e unità qualificate è cuncede l'usu di a marca di certificazione TS.

Sicondu e disposizioni pertinenti di u statu: u fabricatore di valvole è u fabricatore è l'unità di trasfurmazioni di i veiculi speciali in u situ (fabbrica) deve esse licenziatu da a surviglianza di sicurezza di l'equipaggiu speciale è u Dipartimentu di Amministrazione di u Cunsigliu di Statu prima ch'elli ponu impegnà. attività currispundenti.L'acquistu di a licenza naziunale di produzzione di l'equipaggiu speciale (certificazione TS A1) furnisce un forte supportu tecnicu per a valvula Jinbin.

A valvula Jinbin hà ottenutu ISO9001, UE CE (97 / 23 / EC), Chinese TS, American API6D è altre certificazioni pertinenti, è hà passatu a certificazione internaziunale TUV di terzu.

 


Tempu di post: 20-aug-2021