Valvula di porta di cuteddu è differenza di valvola di porta ordinaria

E valvole di porta di u cuteddu è e valvole di porta ordinarie sò dui tippi di valvula cumunimenti utilizati, in ogni modu, presentanu differenze significative in i seguenti aspetti.

 9

1.Struttura

A lama di una vàlvula di cutidianu hè a forma di un cuteddu, mentre chì a lama di una vàlvula di porta ordinaria hè di solitu piatta o inclinata.Stu disignu permette à a vàlvula di a porta di u cuteddu per cutà u flussu mediu più efficace quandu hè chjusu.Comparatu cù ordinariusluice valve porte, Valvula di cutidianu sò chjuchi in grandezza, simplicità in struttura, ligere in pesu, flessibili in funziunamentu, è necessitanu menu spaziu di stallazione.

 10

2.Scope di applicazione

Valvole a doppia guarnizione a cutterisò generalmente usati per u cuntrollu di u flussu di i media viscosi chì cuntenenu particeddi solidi, cum'è fangu, polpa, polpa di carbone, etc., cusì valvole di coltelli sò largamente usate in l'industria di a polpa, l'industria di e bevande, l'industria chimica, etc. ram in forma pò scrape l'impurità nantu à a superficia di sigillatura è mantene una bona prestazione di sigillatura.L'ordinariuvalvola a cuneahè più adattatu per u cuntrollu di flussu di media pulita, cum'è acqua, oliu, etc.

 11

3.Vita di serviziu

A causa di e caratteristiche strutturali di a vàlvula di a porta di u cuteddu, a so prestazione di sigillatura hè relativamente megliu, cusì a vita di serviziu hè di solitu più longa cà quella divalvole a saracinesca in crescita.

 12

In generale,valvole a porta di coltello wcbe valves gate ordinariu hannu vantaghji è disadvantages, chì tippu di valvola à sceglie dipende di u scenariu applicazione specifichi è bisogni.Quandu selezziunate a vàlvula, a natura di u mediu, u flussu, a pressione è altri fattori deve esse cunsideratu cumplettamente per assicurà chì a vàlvula selezziunata pò risponde à i bisogni attuali è hà un bonu rendimentu.

 

Valve Jinbinsustene u spiritu di l'innuvazione, a fabricazione di prudutti di valvola d'alta qualità per cuntribuisce à a prosperità di l'industria di a valvula glubale.Offriamu suluzioni persunalizati è sò dedicati à serve i vostri bisogni specifichi.Sè avete bisognu di assistenza, sentite liberu di cuntattateci attraversu a nostra homepage.Accoltamu e vostre dumande in ogni mumentu è aspittemu di cullaburazione cun voi.


Tempu di post: Feb-19-2024