Valvula DN1600 di grande diamitru esportatu in Russia hà finitu cù successu a produzzione

Ricertamenti, Jinbin Valve hà finitu a produzzione di DN1600valvole a porta di coltelloè buffer di farfalla DN1600valve di cuntrollu.

In l'attellu, cù a cuuperazione di l'equipaggiu di elevazione, i travagliadori anu imballatu a valvola di 1,6 metri di cultellu è a valvola di cuntrollu di buffer di farfalla di 1,6 metri in a vittura, è poi esportatu in Russia.

Stu batch of valves hà ricivutu l'ispezione di terze parti, per assicurà a sicurezza è l'affidabilità di a valvula, in più di a prova di forza di a valvula cù 1,25 à 1,5 volte a pressione nominale prima di abbandunà a fabbrica, a qualità esterna è a qualità interna. di u biancu sò stati ancu pruvati.A nostra valvula hè stata pruvata da u casting di terzu partitu, materiale, pressione è altre teste è hà passatu cù successu a prova.

foto (5)
foto (4)
foto (3)

I bisogni di i clienti sò relativamente elevati, u casting necessita una superficia liscia, un casting chjaru, soprattuttu per avè una urganizazione densa, ùn deve esse micca porosità, shrinkage, porosità, crepe è sabbia è altri difetti.Per risponde à i requisiti di sopra, una seria di misure di prucessu deve esse pigliata durante u casting, cum'è a selezzione di materiali di formatura alta refrattaria è u cuntrollu di l'umidità di a sabbia, u mudellu deve esse stratificatu per assicurà a durezza di a sabbia, l'usu. di un sistema di gating raghjone è un cuntrollu strettu di a velocità è a temperatura di versà.Ma u puntu hè.A causa di l'alti requisiti tecnichi, u prucessu di casting di a valvula hè più cumplessu chè quellu di i castings generale.Per ottene una qualità di produttu qualificata, i castings currispondenti necessitanu trattamentu termale per eliminà u stress durante u prucessu di casting, mentre utilizanu raggi X, rilevazione di particelle magnetiche, ispezione di penetrazione è altri metudi di rilevazione.

Jinbin Valve hè un prufessiunale R & D, pruduzzione, vendita di fabricatori valve, scienza, industria, cummerciu cum'è una di l'imprese.A pruduzzioni principali valvola di cutiddu gate, gate, valve plug, valve ciechi è altre specificazioni di i prudutti.À l'anni, Jinbin Valve fucalizza nantu à u campu di a fabricazione di valve, aderiscenu à l'innuvazione indipendente.

foto (3)
foto (2)
foto (1)

Tempu di Postu: Dec-13-2023