Cumu sceglie a qualità di materiale di a valvola a farfalla di a linea centrale manuale

1.Media di travagliu

Sicondu i diversi media di travagliu, hè necessariu di sceglie materiali cù una bona resistenza à a corrosione.Per esempiu, se u mediu hè acqua salata o acqua di mare, u discu di valvula di bronzu d'aluminiu pò esse sceltu;Se u mediu hè forte acidu o alkali, tetrafluoroethylene o fluororubber speciale pò esse sceltu cum'è u materiale per u sediu di a valvula.

2.Working pressure è temperature

valvola a farfalla di guarnizione di gommabisognu di upirari nurmalmente in a prissioni di funziunamentu specificata è a gamma di temperatura, cusì hè necessariu di sceglie materiali cù una forza abbastanza è resistenza à a temperatura.

valvola a farfalla manuale 3

3. Cundizioni ambientali

Cunsiderate e cundizioni ambientali in quale si trova a valvula, cum'è l'umidità, spray di sal, etc., è sceglite u materiale adattatu. 

4.Materiale di u corpu di Valve

I materiali di u corpu di a valvulavalvola a farfalla flangeinclude ghisa grisa, ghisa ductile, ghisa, azzaru inossidabile, etc. Frà elli, l'acciaio inossidabile hà u megliu rendiment, ma u costu hè relativamente altu.S'ellu si trova in un ambiente di bassa pressione, u rendiment di u materiale di ferru duttile pò esse paragunabili à quellu di u materiale d'acciaio fusu, è u costu di l'usu di u materiale di ferru duttile hè più bassu.

valvola a farfalla manuale 2

5.Materiale di u sediu Valve

I materiali di u sediu divalvola a farfalla a vite senza fineinclude gomma è fluoroplastiche.I sedi di valvola di gomma ponu esse aduprati in media debbuli àciti è alkalini, cum'è acqua, vapore è oliu, cù una bona prestazione di sigillatura;I sedi di valvula fluoroplastica sò usati in media altamente corrosivi.

6. Materiale di discu di farfalla

I materiali di discu di farfalla per e valve di farfalla manuali includenu principalmente ferru duttile è acciaio inox.A volte, per adattà à l'ambienti media più cumplessi, hè necessariu di imbulighjà u discu di farfalla cù cola o materiale PTFE.

 valvola a farfalla manuale 1

7.Materiale di l'arbulu Valve

A maiò parte di elli sò fatti di materiale in acciaio inox, è circustanze spiciali ponu esse persunalizate secondu i bisogni.

8.Drive materiale

Ci sò dui metudi principali di funziunamentu manuali, u manicu è l'ingranaggio di verme.I materiali di manicu include principalmente ghisa, azzaru di carbone, acciaio inox, lega d'aluminiu, etc.U materiale di a testa di l'ingranaggio di verme hè principalmente di ghisa.

In riassuntu, a selezzione di qualità materiale divalvola a farfalla manualeduverebbe cunsiderà cumplettamente fattori cum'è u mediu di travagliu, a pressione è a temperatura di u travagliu, e cundizioni ambientali, è ancu i materiali di u corpu di a valvola, u sediu di a valvola, u discu di a farfalla è l'arbulu di a valvola.A selezzione curretta di materiale pò assicurà u funziunamentu normale è a vita di serviziuvalvola a farfalla d'acqua.


Tempu di Postu: 29-Mar-2024