E vàlvule a farfalla di maniglia sò furnite

Oghje, un saccu divalvole a farfalla azionate da manigliaA produzzione hè stata cumpleta, e specificazioni di stu batch di valves a farfalla hè DN125, a pressione di travagliu hè 1.6Mpa, u mediu applicabile hè l'acqua, a temperatura applicabile hè menu di 80 ℃, u materiale di u corpu hè fattu di ferru duttile, cù alta forza. è a tenacità, cusì sta valvula hà una bona resistenza à l'impattu è durabilità.

 Valvola a farfalla operata da maniglia4

U principiu di travagliu di uvalvola a farfalla di corpu in ghisahè relativamente simplice, cumpostu principarmenti di u corpu di a valvola, u discu di a valvola, u troncu di a valvola è u manicu.Quandu u manicu hè giratu in u sensu orariu, u discu di a valvula serà vicinu à a linea centrale di u corpu di a valvula, è a valvula si chjude gradualmente.Quandu u manicu hè giratu in senso antiorario, u discu di a valvula si alluntanà da a linea centrale di u corpu di a valvula è a valvula si apre gradualmente.Per aghjustà l'angolo di rotazione di u manicu, u gradu di apertura di a valvula pò esse cuntrullata precisamente, regulendu cusì u flussu di fluidu.Inoltre, u manicu per clamp valve farfalla hè ancu equipatu di un anellu di sigillatura, quandu a valvula hè chjusa, u discu di a valvola è u corpu formanu un segellu strettu per impedisce a fuga di fluidu.

 Valvola a farfalla operata da maniglia3

U disignu di grip face l'operazione divalvola a farfalla di waferpiù còmuda è intuitive.L'utilizatori simpricimenti rotate u manicu per apre è chjude a valvula senza passi operativi complicati o strumenti speciali.Stu disignu ùn solu migliurà l'efficienza di u travagliu, ma ancu riduce a difficultà di funziunamentu, facilitendu u mantenimentu è a sostituzione di a valvula.

Valvola a farfalla operata da maniglia 2

U disignu di uvalvola a farfalla manualetene ancu in contu a facilità di mantenimentu, è tutti i cumpunenti ponu esse facilmente eliminati è rimpiazzati, riducendu assai u tempu è a difficultà di mantenimentu.

 Valvola a farfalla operata da maniglia 1

Maniglia valvola a farfallahè adattatu per l'approvvigionamentu d'acqua, drenaje, u focu è altri campi di u sistema di pipeline, in particulare in u bisognu di u funziunamentu frequente è l'occasioni di mantenimentu, paragunatu cù altri prudutti simili, u prezzu di questa valvola a farfalla pinch manicu hè più vicinu à u populu, costu. -efficace, hè una scelta ideale per parechji utilizatori.


Tempu di post: 19-03-2024