Discussione nantu à a scelta di a guarnizione di flange (I)

  Gomma naturalehè adattatu per l'acqua, l'acqua di mare, l'aria, u gas inerte, l'alcali, a suluzione di sali è altri media, ma ùn hè micca resistente à l'oliu minerale è i solventi non polari, a temperatura d'usu longu ùn supera i 90 ℃, u rendiment à bassa temperatura hè eccellente. , pò esse usatu sopra -60 ℃.

  Gomma nitrilehè adattatu per i prudutti di pitroliu, cum'è u petroliu, l'oliu lubrificante, l'oliu di carburante, etc., a temperatura di l'usu à longu andà hè di 120 ℃, cum'è in l'oliu caldu pò sustene 150 ℃, a bassa temperatura hè -10 ~ -20 ℃.

https://www.jinbinvalve.com/single-sphere-flexible-rubber-joint.html

  Gomma neoprenehè adattatu per l'acqua di mare, l'acidu debule, l'alcali debbuli, a suluzione salina, a resistenza eccellente à l'ossigenu è l'anziane di l'ozonu, a resistenza à l'oliu hè inferjuri à a gomma nitrilica è megliu cà l'altri gomma generale, a temperatura di usu à longu andà sottu à 90 ℃, a temperatura massima di usu ùn hè micca. supera i 130 ℃, a bassa temperatura hè -30 ~ -50 ℃.

Ci sò parechje varietà digomma fluoru, anu una bona resistenza à l'acidu, resistenza à l'ossidazione è resistenza à l'oliu, resistenza à i solventi.Pò esse usatu in quasi tutti i media àciti è ancu in certi olii è solventi, a temperatura di usu à longu andà sottu à 200 ℃.

Foglia di gomma cum'è una guarnizione di flange, soprattuttu utilizata per i pipelines o spessu disassembled manholes, fori di manu, a pressione ùn supera 1.568MPa.Perchè in ogni tipu di guarnizioni, i gaskets di gomma sò i più morbidi, boni prestazioni di bonding, è ponu ghjucà un effettu di sigillatura sottu una piccula forza di pre-caricamentu.Per via di questu, quandu hè sottumessu à a pressione interna, hè faciule per esse spressu per via di u grossu o di a bassa durezza di a guarnizione.

https://www.jinbinvalve.com/single-sphere-flexible-rubber-joint.html

Foglia di gomma usata in benzene, cetone, etere è altri solventi urgànichi, faciuli d'apparizione di gonfiore, guadagnu di pesu, fenomenu suave, appiccicosu, risultatu in fallimentu di sigilli.In generale, se u gradu di gonfiore supera u 30%, ùn pò micca esse usatu.

In u casu di bassa pressione (in particulare sottu 0.6MPa) è vacuum, l'usu di pads di gomma hè più adattatu.U materiale di gomma hà una bona densità è bassa permeabilità.Per esempiu, u gomma fluoru hè più adattatu per sigillate i gaskets di cuntenituri di vacuum, è u gradu di vacuum hè finu à 1,3 × 10-7Pa.Quandu u pad di gomma hè utilizatu in a gamma di gradu di vacuum di 10-1 ~ 10-7Pa, deve esse cottu è pumped.


Tempu di post: Aug-22-2023