Benvenuti à i clienti russi per visità a fabbrica

Ricertamenti, i clienti russi anu realizatu una visita cumpleta è l'ispezioneValve Jinbina fabbrica, esplorendu diversi aspetti.Sò da l'industria russa di petroliu è gasu, Gazprom, PJSC Novatek, NLMK, UC RUSAL.

Prima di tuttu, u cliente si n'andò à l'attellu di fabricazione di Jinbin Valve.Cù l'accumpagnamentu è l'intruduzioni di u persunale tecnicu, u cliente hà realizatu una investigazione di u campu nantu à a rilevazione di fughe d'apertura è di chiusura di DN1500 di grande diametru.valvola di porta d'ossigenu.

1车间

A valvula di l'ossigenuadotta una struttura di discu di doppia valvola, un rendimentu eccellente di sigillatura, un funziunamentu simplice, un funziunamentu stabile, pò prevene più efficacemente a fuga di media, migliurà l'efficienza di cuntrollu, evite accidenti di sicurezza causati da a pressione, è furnisce prutezzione per a sicurità di l'equipaggiu.

U cliente dopu visitatu altri prucessi di trasfurmazioni di valve in l'attellu, cum'è saldatura, machining, grinding, pittura, imballaggio, etc. I clienti parlanu assai di l'artigianalità è di a qualità di i nostri prudutti.

2车间          3车间

Dopu, u cliente hà ancu visitatu a sala di mostra di mostra di Jinbin Valve.A sala di mostra cuntene una varietà di prudutti di valve, cumpresivalvole a saracinesca, valvole a farfalla elettrica, valvole di piastra cieca è cusì.I clienti anu dimustratu un grande interessu in piazzavalvole d'ammortizzatore a persiane, valvole a piastra ciecaè altre valvole.

In a spiegazione dettagliata di i nostri ingegneri tecnichi, i clienti anu più capiscenu di u funziunamentu di e valvole.In questu prucessu, i clienti capiscenu cumu Jinbin Valve Company hè attraversu l'innuvazione tecnologica, è migliurà constantemente u rendiment è a qualità di e valvole.

4展厅          5展厅

Dopu à a visita, i rapprisentanti di a cumpagnia di Jinbin Valve è i clienti russi anu cumunicatu assai ditaglii di prudutti di valve è servizii, ma ancu ascoltu l'opinioni è i suggerimenti di i clienti.

A visita da u cliente russu ùn solu hà rinforzatu a so capiscituraValve JinbinCumpagnia, ma hà ancu stabilitu una basa robusta per una futura cullaburazione mutualmente benefica trà e duie parti.

 

Jinbin Valve cuntinuà à sustene u cuncettu di cunducerà una ricerca è u sviluppu estensivi, per scopu di prudutti di qualità superiore è più forti.Semu impegnati à innuvà continuamente i nostri prudutti di valvola attraversu l'avanzamenti scientifichi è tecnologichi.Valve Jinbinaccoglie calorosamente i clienti da u mondu sanu per visità a nostra fabbrica è fà ordini per valvole.Sì avete qualchì esigenza specifica, sentite liberu di lascià un missaghju nantu à a nostra homepage.Aspittemu di cullaburazione cun voi!


Tempu di Postu: Feb-02-2024