Mantenimentu di ogni ghjornu di a valvula di cuntrollu

Valvula di cuntrollu, canusciutu macari comuvalvola di cuntrollu unidirezionale.A so funzione principale hè di impedisce u backflow di u mediu è prutegge u funziunamentu sicuru di l'equipaggiu è u sistema di pipeline.Valvule di cuntrollu di l'acquasò largamente usati in u petroliu, l'industria chimica, u trattamentu di l'acqua, l'energia elettrica, a metallurgia è altri campi.

 valvula di cuntrollu 4

Ci sò parechji tippi di vàlvule di cuntrollu, secondu a struttura diversa è u principiu di funziunamentu, ponu esse divisi in tippu di elevazione, tippu di swing,valvola di cuntrollu di farfalla, tipu di palla è cusì.À mezu à elli, ualzà a vàlvula di cuntrolluhè a più cumuna, chì hà un flap valve internu chì pò esse elevatu, è quandu u mediu scorri da l'inlet à l'outlet, a valve flap hè sopra aperta;Quandu u mediu flussu in a direzzione inversa, u discu hè chjusu per impedisce u backflow.

 valvula di cuntrollu 1

Per assicurà u funziunamentu nurmale di uvalvola di cuntrollu inossidabileè allargà a so vita di serviziu, u mantenimentu di ogni ghjornu hè assai impurtante.Eccu alcuni cunniscenze di mantenimentu di ogni ghjornu di e vàlvule di cuntrollu:

 valvula di cuntrollu 3

1.Ispezione regulare

Verificate l'aspettu di a valvula di cuntrollu regularmente per vede s'ellu ci sò crepe, deformazione, corrosione è altri fenomeni.À u listessu tempu, verificate u sigillu di u discu è u sediu per assicurà chì ùn ci hè micca fuga.

2.Pulizia

Pulite regularmente l'internu è l'esterno di a vàlvula di cuntrollu per sguassà a terra è impurità.Durante a pulizia, l'agente di pulizia neutru deve esse usatu per evità l'usu di sustanzi corrosivi cum'è l'acidu forte è l'alkali.

3.Replace i parti danni

Se u discu di a valvula, u sediu è l'altri parti di a valvula di cuntrollu si trovanu dannighjati o seriamente purtati, anu da esse rimpiazzati in u tempu.Sustituisci cù e listessi specificazioni è mudelli di e parti originali per assicurà chì a prestazione di a valvula ùn hè micca affettata.

4.Lubricazione

Per certi vàlvule di cuntrollu chì deve esse lubricatu, una quantità approprita di oliu lubricante o grassu deve esse aghjustatu regularmente per mantene a gamba è u sediu ben lubricatu.

5.Trattamentu anti-corrosione

Per a vàlvula di cuntrollu di linea utilizata in un ambiente corrosivu, si deve piglià e misure anti-corrosione currispundenti, cum'è a strata anti-corrosione di rivestimentu è a selezzione di materiali resistenti à a corrosione.

 valvula di cuntrollu 2

Per mezu di e misure di mantenimentu di ogni ghjornu sopra, pudete assicurà u funziunamentu normale di a vàlvula di cuntrollu è allargà a vita di serviziu, è furnisce una forte guaranzia per a sicurità di l'equipaggiu è u sistema di pipeline.


Tempu di Postu: 22-Mar-2024