Valvula goggle o valvola cieca di linea, persunalizata da Jinbin

A valvola di goggle hè applicabile à u sistema di pipeline di gasu mediu in metallurgia, prutezzione ambientale municipale è industrii industriali è minieri.Hè un equipaggiu affidabile per tagliare u mediu di gasu, in particulare per u tagliu assolutu di gasi dannosi, tossichi è inflammabili è a chjusa cieca di terminali di pipeline, in modu per accurtà u tempu di mantenimentu o facilità a cunnessione di novi sistemi di pipeline.

A vàlvula di goggle Jinbin hà pneumatici, idraulichi, elettrici, elettroidraulichi, manuali è altri modi di guida.Diverse forme strutturali sò aduttate secondu diverse specificazioni per risponde à e esigenze di e cundizioni energetiche di l'utilizatori, e cundizioni ambientali è e cundizioni di travagliu.

A vàlvula di goggle hè fatta di l'acciaio di carbonu, l'acciaio inossidabile è l'acciaio bidirezionale per scuntrà diverse cundizioni di travagliu.

 

Caratteristiche strutturali di a valvola di lunette Jinbin:

1. U valve goggle hè cumpostu di corpu valvula, dispusitivu di guida, dispusitivu clamping, etc.

2. U corpu di a valvula adopta una struttura di trè punti, una struttura compacta, una bona rigidità generale è una qualità affidabile.

3. U paru di sigillatura di u corpu di a valvula è a piastra di a valvula adopta un paru di sealing flexible cumpostu di acciaio inox è gomma, chì hà un sealing affidabile.Se l'anellu di sigillatura aduprate fluorurubber, pò sustene a temperatura alta è hà una longa vita di serviziu.

4. U mekanismu clamping adopra tippu nut viti, cù rapidu clamping è loosening azzione è bona self-locking.

5. U mutore a prova di esplosione hè aduttatu, chì pò assicurà l'azzione di trasportu sicuru è affidabile di a valvula sia in casa sia fora.

6. Si pò esse operatu manually nant'à u situ o remotely.

7. U dispusitivu di cuntrollu di u funziunamentu di a scatula di cuntrollu ilettricu pò dinù esse designatu siparati.A macchina ùn hè micca dotata di a casella di cuntrollu elettricu.Se l'utilizatore hà bisognu di ordine per separatamente.

 

Visualizzazione di u produttu di a valvola di lunette JINBIN:

Valvula di goggle introduce-3

Prucessu di a valvula di lunette JINBIN:

Valvula di goggle introduce-4

 


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021