Valvula à sfera à trè vie

Avete mai avutu un prublema per aghjustà a direzzione di un fluidu?In a pruduzzione industriale, strutture di custruzzione o tubi di casa, per assicurà chì i fluidi ponu scorri nantu à a dumanda, avemu bisognu di una tecnulugia di valvula avanzata.Oghje, vi presenteraghju una soluzione eccellente -a valvola di sfera à trè vie.

A vàlvula di sfera à trè vie hè una vàlvula multifunzionale, cumposta da una bola è trè canali, pò aghjustà liberamente a direzzione di u fluidu in diverse cundizioni di travagliu. U principiu di travagliu di a vàlvula à sfera à trè vie hè di fà a valvola aperta o bluccata da a rotazione. a valvula.Luce di interruttore di valvola di sfera, taglia chjuca, pò esse fatta in un grande calibre, sigillatura affidabile, struttura simplice, mantenimentu faciule, superficia di sigillatura è sfera sò spessu in un statu chjusu, micca faciule da esse lavatu da u mediu, in diverse industrii sò stati. largamente usatu.

A vàlvula di sfera à trè vie hè principalmente aduprata per cut off, distribuisce è cambià a direzzione di u flussu di u mediu in u pipeline.Valvula a sfera à trè vie hè un tipu relativamente novu di categuria di valvola a sfera, hà a so propria struttura hà qualchi vantaghji unichi, cum'è senza interruttore di attritu, sigillo ùn hè micca faciule d'usà, torque d'apertura è di chjusu.Questu reduce a dimensione di l'attuatore cunfiguratu.
Valvula a sfera à trè vie hà u tipu T è u tipu L.U tipu T pò fà i trè tubi ortogonali interconnetta cù l'altri è tagliate u terzu canali, chì ghjoca u rolu di shunt è cunfluenza.L-tipu di valvola di sfera à trè vie pò cunnette solu i dui pipeline chì sò ortogonali à l'altri, è ùn ponu micca mantene a cunnessione mutuale di u terzu pipeline à u stessu tempu, è ghjucà solu u rolu di distribuzione.

Valvule di sfera à trè vie anu ancu e caratteristiche di u cuntrollu automaticu, è ponu esse cumminati cù i dispositi elettrici, attuatori pneumatici o dispositi di trasmissione idraulici per ottene u cuntrollu remoto è u funziunamentu automaticu.Questu fa a valvula di sfera à trè vie largamente usata in u campu di l'automatizazione industriale, migliurà assai l'efficienza di u travagliu è a sicurità.

Sì avete bisognu, sentite liberu di cunsultà a nostra squadra prufessiunale.Vi furniremu a megliu suluzione di valvola a sfera à trè vie per u vostru scenariu d'applicazione.Avemu una ricca sperienza di fabricazione è una squadra tecnica prufessiunale, ponu furnisce prudutti d'alta qualità è affidabili.Semu impegnati à furnisce una gamma completa di servizii per fà u vostru cuntrollu di fluidu simplice, efficiente è affidabile.

Pudete visità u nostru situ ufficialihttps://www.jinbinvalve.com/per più dettagli.Aspettate di travaglià cun voi!

 


Tempu di Postu: Settembre-08-2023