Benvenuti à i clienti stranieri à visità a nostra cumpagnia

Cù u rapidu sviluppu di a cumpagnia è l'innuvazione cuntinua di a tecnulugia di R&D, Tianjin Tanggu Jinbin Valve Co., Ltd.hè ancu espansione u mercatu internaziunale, è hà attrattu l'attinzioni di parechji clienti stranieri. Ieri, i clienti stranieri tedeschi sò ghjunti à a nostra cumpagnia per discutiri i dettagli di e cose di cuuperazione.Duranti sta visita, Jinbin Valve hà dimustratu à i clienti tedeschi a scala di produzzione è a qualità di u produttu di a nostra cumpagnia.

U manager di u nostru dipartimentu di cummerciu esteru hà accumpagnatu i clienti tedeschi à visità l'attellu di produzzione di a cumpagnia, è hà presentatu i prudutti di a cumpagnia è u prucessu di produzzione à i clienti in dettaglio.Dopu à discussioni approfondite è visite di campu, i clienti assai elogiatu a qualità di i nostri prudutti è u serviziu entusiasmu, spressu un forte interessu in i nostri prudutti è a cooperazione futura, è speranu di cooperà cù a nostra cumpagnia per un bellu pezzu.

Fighjendu in daretu à a cooperazione di a nostra cumpagnia cù stu cliente, hè ancu un prucessu tortuous.I clienti stranieri anu esigenze tecniche assai strette per l'equipaggiu.Anu ancu decisu di cooperà cù a nostra cumpagnia dopu parechji screening.Finu a ora, sò assai soddisfatti di l'equipaggiu è di i servizii di a nostra cumpagnia.

Boni prudutti è boni servizii sò u marketing più putente.Grazie per a ricunniscenza di i nostri clienti è u sustegnu à a nostra cumpagnia.Jinbin Valve farà 100% sforzi per fà i clienti 100% soddisfatti.


Tempu di post: 24-novembre-2018