Discussione nantu à a scelta di a guarnizione di flange (IV)

L'applicazione di fogli di gomma d'amianto in l'industria di sigillatura di valvule hà i seguenti vantaghji:

Prezzu bassu: Paragunatu cù altri materiali di sigillatura d'altu rendiment, u prezzu di a foglia di gomma amianto hè più assequible.

Resistenza chimica: A foglia di gomma d'amianto hà una bona resistenza à a corrosione per qualchì mediu cù proprietà chimiche relativamente miti, chì ponu risponde à i bisogni di e cundizioni di travagliu generale.

石棉橡胶板

Mantenimentu faciule: Perchè u fogliu di gomma d'amianto hè faciule da processà è rimpiazzà, hè più convenientu per u mantenimentu di a valvula.

U prublema più grande di a foglia di gomma di l'amianto hè chì, ancu s'è u materiale di a guarnizione hè aghjuntu cù gomma è certi fillers, ùn hè ancu incapace di riempie cumplettamente i pori minusculi chì cunnetta, è ci hè una penetrazione di traccia.Per quessa, in u mediu assai contaminante, ancu s'è a prissioni è a temperatura ùn sò micca altu, ùn ponu micca esse usatu.Quandu s'utilice in certi media d'oliu d'alta temperatura, di solitu in u periodu di usu più tardi, per via di a carbonizazione di gomma è di riempimentu, a forza hè ridutta, u materiale diventa scioltu, è ci hè una penetrazione à l'interfaccia è à l'internu di a guarnizione, è ci hè coke è fumu.Inoltre, u fogliu di gomma d'amianto hè facilmente ligatu à a superficia di sigillatura di flange à alta temperatura, chì porta assai prublemi à a sostituzione di a gasket.

橡胶板4In u statu riscaldatu, a prissioni di a gasket in parechji media dipende da a rata di retenzioni di forza di u materiale di gasket.Ci sò l'acqua di cristallu è l'acqua adsorbita in materiale di fibra d'amianto.À 110 ℃, 2/3 di l'acqua adsorbita trà e fibre hè stata precipitata, è a forza di tensione di e fibre hè ridutta di circa 10%.À 368 ℃, tutta l'acqua adsorbita precipita, è a forza di tensione di a fibra hè ridutta di circa 20%.Sopra 500 ℃, l'acqua cristallina principia à precipitate, è a forza hè più bassu.

A foglia di gomma d'amianto cuntene ioni di cloruri è sulfuru, faciule da furmà cellule galvaniche di corrosione cù flange metalliche dopu l'assorbimentu di l'acqua, in particulare u cuntenutu di zolfo di foglia di gomma d'amianto resistente à l'oliu hè parechje volte più altu ch'è quella di foglia di gomma d'amianto ordinariu, cusì ùn hè micca adattatu. per l'usu in i media non oleosi.I guarnizioni si gonfiaranu in l'oliu è in i media solventi, ma in un certu intervallu, ùn ci hè praticamente micca impattu nantu à u rendiment di sigillatura.

In ogni casu, hè impurtante nutà chì l'amianto hè statu identificatu cum'è una sustanza periculosa, è l'usu di fogli di gomma d'amianto pò prisintà risichi potenziali per a salute è l'ambiente.


Tempu di Postu: Settembre-01-2023