Valvula di porta à clapet esportata à Trinidad è Tobago

Valvula à gate

Valvula à gate

Porta Flap: Mainl installatu à a fine di u tubu di drenaje, hè una valvola di cuntrollu cù a funzione di impedisce l'acqua di scorri in daretu.

Porta a battuta: hè principalmente cumpostu di sede di valvola (corpu di valvola), piastra di valvola, anellu di tenuta è cerniera.

Porta a battuta: a forma hè divisa in tonda è quadrata.

Valvula à gate Valvula à gate

 

Porta Flap: I materiali sò divisi in acciaio inox, ghisa, azzaru, materiali cumposti (plastica rinfurzata cù fibra di vetru) è altri materiali.

 

Porte à battant : valve unidirezionale installata à l'uscita di u tubu di drenagiu longu u fiume.Quandu u nivellu di marea di u fiumu hè più altu ch'è l'orifiziu di u tubu di l'outlet è a pressione hè più grande di a pressione in u pipa, u pannellu di a porta di u flap si chjude automaticamente per impedisce chì a marea di u fiumu torna in u tubu di drenagiu.

Valvula à gate Valvula à gate Valvula à gate

 

Valvula à gate Valvula à gate Valvula à gate Valvula à gate

 

In cunfrontu cù a porta tradiziunale, a porta di clapper hà i seguenti vantaghji:

1. Più risparmiu d'energia (per esempiu, ùn hè micca bisognu di forza manuale per apre è chjude a porta)

2. Longa vita di serviziu (struttura meccanica simplice è mantenimentu convenientu)

3. Facile à aduprà (u switch ùn hà micca bisognu di operazione manuale)

I sbocchi d'acqua circulari è quadrati sò usati solu per un flussu unidirezionale. Sò compatti in struttura è affidabili in u funziunamentu.A forza di apertura è chjusu vene da a pressione di a fonte d'acqua.Quandu a pressione di l'acqua in a porta flap hè più grande chì a pressione fora di a porta flap, si apre;altrimenti, sarà chjusu.

Media applicabile: acqua, acqua di fiume, acqua di fiume, acqua di mare, fognatura domestica è industriale

Scopu di l'applicazione: adattatu per u sistema di conservazione di l'acqua, fognatura municipale, cuntrollu di inundazioni urbane è drenaje, pianta di trattamentu di l'acqua, pianta d'acqua, etc.


Tempu di post: Dec-11-2020