A valvola di porta scorrevule per a polvera pò esse persunalizata in Jinbin

A vàlvula di scorrimentu hè un tipu d'equipaggiu di cuntrollu principale per u flussu o a capacità di trasportu di materiale in polvere, materiale di cristallo, materiale di particella è materiale di polvera.Pò esse installatu in a parte bassa di a tramoggia di cenere cum'è economizzatore, preriscaldatore d'aria, rimozione di polvera secca è canna fumaria in a centrale termica, è pò ancu esse usatu cù alimentatore elettricu.Sicondu i diversi materiali, a resistenza di a temperatura hè ancu diversa.U tassu di fuga interna di a valvola slide gate: ≤ 1%;a rata di fuga esterna di a valvola di a porta scorrevule hè zero.

A valvola slide pò esse divisa in operazione elettrica, pneumatica, elettro-idraulica è manuale.A valvola di porta scorrevule adopta una piastra di livellazione speciale, è a superficia di sigillatura di a valvola di porta scorrevule hè trattata da turnà è fresa chips.U spaziu di sigillatura hè chjuca è u rendiment di sigillatura hè bonu.U modu di cunnessione trà a valvula di porta scorrevule è u pipeline di campu pò esse una cunnessione di bullone di flange o una cunnessione di saldatura à a testa cù u pipeline.

1. U valve gate chjusu slide adopta u disignu struttura cumplettamente chjusu.Dopu chì u discu hè apertu, si trova in a sala di mantenimentu chjusa da l'altra parte.

2. A vàlvula di porta di scorrimentu elettrica hè guidata da un attuatore elettricu, a coppia di viti gira per pruduce un muvimentu assiale, è dopu a manica di a vite di guida di guida conduce u discu plug-in per spustà, è a piastra plug-in hè tirata o imbuttata. per compie l'azzione di apertura o chjusu di u piattu plug-in, è l'operazione hè stabile è affidabile.

3. A valvula pneumatica slide gate hè inserita in a cunchiglia da u cilindru d'apertura è di chjusu per tirà o spinghje u discu per apre o chjude.

4. A catena di bola sliding hè stallata nantu à i dui lati di a cunchiglia per limità a piastra sliding per curriri in a guida di guida.Cù u schema di cuncepimentu ottimizatu, a piastra scorrevule si move liscia è faciule, è u torque di guida hè chjucu.

5. U valve di porta scorrevule pò esse operatu remotely o cuntrullati da u prugramma, cù l'interfaccia di cuntrollu remota DCS.A valvula elettricu slide gate hè furnutu cù un dispositivu elettricu Mechatronics, chì pò esse operatu in u locu è remotamente, è furnutu cù u mecanismu di funziunamentu di a rota di a manu;a valvula pneumatica di scorrimentu hè dotata di cilindru d'aria è scatula di cuntrollu, chì pò esse operata in u locu è à distanza.

 

Quandu urdinate a vàlvula di porta scorrevule, hè necessariu di cuntà i parametri di cundizione di travagliu cum'è seguente:

1. Size, travagliu mediu, direzzione di flussu mediu

2. Pressione massima di travagliu (P) Pa, temperatura massima di travagliu (T) ℃

3. Direzzione di a pipeline (orizontale / verticale / inclinata)

4. Required apertura è chjude vitezza

5. Locu di stallazione (internu / esterno)

6. Modalità di operazione: elettrica / pneumatica o manuale

7. Modalità di cunnessione cù pipeline (saldatura / cunnessione di flange)

 

1. Valvula di porta di scorri elettrici

1

 

2. Valvula pneumatica slide gate

2

 

3. Valvula manual slide gate

1


Tempu di Postu: Apr-16-2021