Précautions d'installation de la vanne (II)

4.Custruzzione in l'invernu, prova di pressione di l'acqua à a temperatura sottu à zero.

Consequenza: Perchè a temperatura hè sottu à zero, a pipa si congelarà rapidamente durante a prova idraulica, chì pò causà a pipa à congelate è crack.

Misure: Pruvate à purtà fora a prova di pressione acqua prima di custruzzione in l 'inguernu, è caccià l 'acqua in u pipeline è valve dopu a prova di pressione, altrimenti a valvola pò rust, è seriu pò purtà à crack congelazione.

5.A flange è a gasket di a cunnessione di a pipa ùn sò micca abbastanza forti, è i bulloni di cunnessione sò curtu o magre di diamitru.U cuscinettu di gomma hè utilizatu per u tubu di calore, u pad doppiu o u pad inclinatu hè utilizatu per a pipe d'acqua fredda, è u pad di flange si rompe in a pipa.

Cunsequenze: flange joint ùn hè micca strettu, ancu dannatu, fenomenu di fuga.A guarnizione di flange chì sporge in u tubu aumenterà a resistenza di flussu.

Misure: Flange di tubu è guarnizioni devenu risponde à i requisiti di pressione di travagliu di cuncepimentu di pipeline.

I gaskets di flange di i tubi di riscaldamentu è l'acqua calda deve esse gaskets d'amianto di gomma;A guarnizione di flange di l'approvvigionamentu d'acqua è u tubu di drenaggiu deve esse una guarnizione di gomma.

U liner di a flange ùn deve micca sfondate in u tubu, è u circhiu esternu deve esse arrotondatu à u pirtusu di u percorsu di a flange.Nisun cuscinettu inclinatu o parechje guarnizioni deve esse piazzatu à mezu à a flange.U diametru di u bullonu chì cunnetta a flange deve esse menu di 2 mm cumparatu cù l'apertura di a flange.A durata di a nut protruding di u bolt rod deve esse 1/2 di u gruixu di a nut.

6.Sewage, rainwater, pipi cundensate ùn fà chjusu prova acqua sarà dissimulatu.

Consequenze: Puderanu fughje, è causanu perdite di l'utilizatori.U mantenimentu hè difficiule.

Misure: A prova d'acqua chjusa deve esse ispezionata è accettata strettamente secondu e specificazioni.Buried underground, in u tettu, trà i pipi è altre acque d'acqua ammucciate, acqua di piovana, tubi di condensate, etc., per assicurà chì nisuna fuga.

7. Apertura è chjusu di a valvula manuale, forza eccessiva
Cunsequenze: danni di valvula ligera, pisanti portanu à accidenti di sicurità

微信图片_20230922150408

Misure:

A rota di a manu o manicu di a valvula manuale hè cuncepitu in cunfurmità cù a manu ordinaria, tenendu in contu a forza di a superficia di sigillatura è a forza di chiusura necessaria.Cusì ùn pò micca aduprà palanchi longu o mani longu per move u tavulinu.Quelli chì sò abituati à usà chiavi, deve esse attenti à ùn aduprà troppu forza, altrimenti hè facile à dannà a superficia di sigillatura, o rumpiri lu handwheel è manicu.Apertura è chjude a valvula, a forza deve esse liscia, micca impattu forte.Per a vàlvula di vapore, prima di l'apertura, deve esse riscaldatu in anticipu, è u condensatu deve esse escluditu, è quandu si apre, deve esse u più lentu pussibule per evità u fenomenu di martellata d'acqua.

Quandu a valvula hè completamente aperta, u volante deve esse invertitu un pocu, perchè u filu trà u strettu, per ùn perdi micca danni.Per i valvole di gamba aperta, ricurdate a pusizione di gamba quandu hè completamente aperta è cumpletamente chjusa per evità di chjappà u centru mortu superiore quandu hè tutta aperta.È faciule per verificà se a chjusura sana hè normale.Sè u discu cascà, o grande debris hè incrustatu trà u sigillo spool, a pusizioni di a valvula stem deve esse cambiatu quandu a valvula hè cumplettamente chjusu.

Quandu u pipeline hè prima utilizatu, ci sò più impurità internu, a valvula pò esse ligeramente aperta, u flussu d'alta velocità di u mediu pò esse usatu per lavà, è dopu chjusu delicatamente (ùn pò esse chjusu rapidamente, per impediscenu residuale). impurità da ferite a superficia di sigillatura), è poi riapertu novu, cusì ripetutu parechje volte, lavate a terra, è poi mette in u travagliu nurmale.Di solitu apre a valvula, a superficia di sigillatura pò esse appiccicata cù impurità, è deve esse lavata pulita da u metudu di sopra quandu chjusu, è dopu chjusu formalmente.

Se u volante o manicu hè dannighjatu o persu, deve esse immediatamente accumpagnatu, è ùn pò micca esse rimpiazzatu da una manu di piastra flexible, in modu per evità danni à u gambo di a valvula è fallimentu per apre è chjude, risultatu in accidenti in a produzzione.Certi media, dopu à a valvula hè chjusu à rinfriscà, cusì chì i parti valve shrink, l'operatore deve esse chjusu novu à u tempu apprupriatu, cusì chì a superficia di sigillatura ùn lascià micca una costura fina, altrimenti, u mediu da u flussu di cucitura fina. à alta vitezza, hè faciule d'erode a superficia di sigillatura.

Se truvate chì l'operazione hè troppu laboriosa, analizà a causa.Se l'imballu hè troppu strettu, pò esse rilassatu bè, cum'è l'inclinazione di a valvola, deve avvisà u persunale per riparà.Certi valves, in u statu chjusu, a parte di chjusu hè allargata da u calore, chì risulta in difficultà in apertura;S'ellu deve esse apertu à questu tempu, pudete sbulicà u filu di a valvola di a valvola da a mità di volta à un turnu, sguassate u stress di stem, è poi tira u volante.


Tempu di post: 22-Sep-2023