Valvula a farfalla di cuntrollu di cuntrollu idraulicu à chiusura lenta - Jinbin Manufacture

A vàlvula di farfalla di cuntrollu di chiusura lenta cuntrullata idraulica hè un equipamentu avanzatu di cuntrollu di pipeline in casa è in l'esteru.Hè stallatu principarmenti à l'ingressu di a turbina di a stazione idroelettrica è utilizatu cum'è valvola di ingressu di turbina;O installatu in a conservazione di l'acqua, l'energia elettrica, l'approvvigionamentu di l'acqua è l'outlet di a pompa di drenaje, invece di a vàlvula di cuntrollu è a valvola di porta.Quandu travaglia, a valvula coopera cù u mutore principale di u pipeline, secondu u principiu di u prucessu di transizione idraulica, è per mezu di e prucedure di apertura è chjusura predeterminate, pò realizà u cut-off affidabile di u pipeline, eliminà in modu efficace u martellatu d'acqua. u pipeline, è ghjucà un rolu in a prutezzione di a sicurità di u sistema di pipeline.

Principiu di travagliu

L'energia di chjusura riservata di a valvola a farfalla di cuntrollu di chjusa lenta di cuntrollu idraulicu di martellu pesante hè l'energia potenziale di martellu pesante, chì hè divisa in a pressione di martellu pesante chì mantene a pressione automatica di u cuntrollu idraulicu, a valvola di farfalla di cuntrollu di chiusura lenta (in seguitu chjamata tippu di mantenimentu di a pressione di martellu pesante) è di serratura pesante. martellu pressione automatica mantene u cuntrollu idraulici lentu chjusu verificate valvola a farfalla (in seguitu chjamatu tippu di serratura di martellu pesante).E cundizioni di serviziu includenu principalmente a cundizione di a pompa centrifuga, a cundizione di a pompa di flussu assiale è a cundizione di a turbina.

Cundizione di travagliu di a pompa centrifuga cù l'apertura di a valvula (cumpresa a pompa di flussu mistu centrifuga): principià a pompa prima, è apre a valvola dopu avè ritardatu u tempu previstu.

Cundizione di travagliu di a pompa di flussu assiale di valvola aperta (cumprese a pompa di flussu mistu assiale): apre a valvula di pompa à u stessu tempu, o apre a valvola à un certu angulu prima, è dopu principià a pompa.

Cundizione di travagliu di a turbina d'apertura di a valvola: prima apre a valvola di bypass per equilibrà a pressione, dopu apre a valvola, è dopu apre a turbina.

Hè generalmente necessariu di chjude a valvola à u stessu tempu di chjude o fallimentu di energia in diverse cundizioni di travagliu.

U principiu di funziunamentu elettro-idraulicu di basa hè u seguente:

Quandu apre a valvula, a valvula solenoide inverte, a pompa di l'oliu si mette, è l'oliu idraulicu entra in u cilindru d'oliu attraversu a valvula di cuntrollu di flussu è a manguera d'alta pressione per spinghje u pistone è guidà a palanca cunnessa cun ellu per alzà u martellu pesante. apre a valvula.Dopu chì a valvula hè aperta in u locu, u sistema automaticu di mantenimentu di pressione principia;U mutore cuntinueghja à carricà l'accumulatore.Quandu a prissioni righjunghji u setpoint di alta pressione, a pompa d'oliu si ferma.U tempu d'apertura di a valvula pò esse aghjustatu da a rotazione di u volante di a valvula di cuntrollu di flussu, è u intervallu di regulazione hè di 10 ~ 90 seconde.

Quandu u sistema scende è a pressione scende à u puntu di setpoint di bassa pressione, u mutore di a pompa d'oliu si mette in autumàticu è si ferma dopu avè righjuntu u puntu di setpoint d'alta pressione.

Quandu si chjude a valvula, a valvula solenoide inverte, l'oliu di pressione in u cilindru d'oliu torna in u tank d'oliu attraversu a valvula di flussu di l'oliu veloce è lenta, a manguera d'alta pressione è a valvula solenoide, u martellu pesante cade, è a biella si move. u piattu di farfalla per girà per chjude a valvula, in modu di taglià rapidamente a maiò parte di u flussu di l'acqua circa 70% di u colpu precedente;L'ultimu 30% di u colpu hè chjusu lentamente.L'angolo di chjusura rapida è lenta è u tempu di buffer di ogni tappa pò esse aghjustatu secondu e cundizioni di travagliu attuali di u pipeline per eliminà in modu efficace u martellatu d'acqua in u pipeline;U tempu d'aghjustamentu hè di 2 seconde à 25 seconde per a chjusura rapida è da 6 seconde à 90 seconde per a chiusura lenta.

In u prucessu di apertura è chjusu, a valvula pò esse fermata in ogni pusizioni media cù u buttone di stop.Stop action hè principalmente usatu per debugging sistema.

A pompa manuale hè principalmente aduprata per a debugging di u sistema.Quandu ùn ci hè micca l'electricità o a pompa d'oliu ùn pò micca travaglià nurmale, scuzzulate a pompa manuale pò ancu compie l'apertura di a valvula è u mantenimentu di a pressione di u sistema.Apertura a valvola d'arrestu normalmente chjusa, sottu à l'azzione di l'energia potenziale di u martellatu è di u torque idrodinamicu, a biela spinge a piastra di farfalla per girà per chjude a valvola.

1 2 3 4


Tempu di post: 12-May-2021