Cosa hè un accumulatore?

1. Chì ghjè un accumulatore
L'accumulatore idraulicu hè un dispositivu per almacenà energia.In l'accumulatore, l'energia almacenata hè almacenata in forma di gas comprimitu, primavera cumpressa, o carica elevata, è applica forza à un fluidu relativamente incompressible.
L'accumulatori sò assai utili in i sistemi di energia fluida.Sò usati per almacenà l'energia è eliminà i pulsati.Puderanu esse aduprati in sistemi idraulichi per riduce a dimensione di a pompa di fluidu supplementendu u fluidu di a pompa.Questu hè fattu per almacenà l'energia in a pompa durante a fase di bassa dumanda.Puderanu agisce cum'è un rallentamentu è assorbitori di fluttuazioni è impulsi.Puderanu cushion u colpu è riduce a vibrazione causata da l'iniziu bruscu o a fine di u cilindru di putenza in u circuitu idraulicu.Quandu u liquidu hè affettatu da l'aumentu è a caduta di a temperatura, l'accumulatore pò esse usatu per stabilizzà i cambiamenti di pressione in u sistema idraulicu.Puderanu dispense fluidu sottu pressione, cum'è grassu è oliu.

Attualmente, i accumulatori più cumunimenti usati sò tippi pneumatichi-idraulichi.A funzione di u gasu hè simile à una primavera buffer, travaglia cù fluidu;u gasu hè siparatu da pistone, diafragma magre o airbag.

2. Principiu di travagliu di l'accumulatore

Sutta l'azzione di a pressione, u cambiamentu di u voluminu di u liquidu (sottu a temperatura constante) hè assai chjuca, perchè s'ellu ùn ci hè micca fonte di energia (vale à dì, u supplementu di liquidu d'alta pressione), a pressione di u liquidu calarà rapidamente. .

L'elasticità di u gasu hè assai più grande, perchè u gasu hè comprimibile, in u casu di un grande cambiamentu di voluminu, u gasu pò ancu mantene una pressione relativamente alta.Dunque, quandu l'accumulatore cumplementa l'oliu idraulicu di u sistema idraulicu, u gasu d'alta pressione pò cuntinuà à mantene a pressione di l'oliu idraulicu quandu u voluminu di u liquidu hà cambiatu.Diventa più chjucu, facendu chì l'oliu idraulicu perde a pressione rapidamente.

In quantu à u nitrogenu, u mutivu principale hè chì u nitrogenu hè stabile in natura è ùn hà micca proprietà d'oxidazione o riduzzione.Questu hè assai bonu per mantene a prestazione di l'oliu idraulicu è ùn pruvucarà micca a denaturazione d'ossidazione / riduzzione di l'oliu idraulicu!

L'azotu hè a pressione di pre-charge, chì hè stallata in l'airbag di l'accumulatore è hè separata da l'oliu idraulicu!Quandu si riempie l'accumulatore cù l'oliu idraulicu, per via di a pressione di l'aria di nitrogenu nantu à l'oliu idraulicu, vale à dì, a pressione di l'oliu idraulicu hè uguale à a pressione di nitrogenu.Quandu l'oliu idraulicu si precipita, u saccu d'aria di nitrogenu hè cumpressu, è a pressione di nitrogenu aumenta.A pressione di l'oliu aumenta finu à chì l'oliu idraulicu righjunghji a pressione stabilita!

U rolu di l'accumulatore hè di furnisce una certa pressione di l'oliu idraulicu, chì hè pruduttu da a forza di nitrogenu!

3. A funzione principale di accumulateur

1. Per l'alimentazione ausiliaria
L'attuatori di certi sistemi idraulichi agiscenu in modu intermittenti è u tempu di travagliu tutale hè assai cortu.Ancu l'attuatori di certi sistemi idraulichi ùn agiscenu micca intermittenti, e so velocità varianu assai in un ciclu di travagliu (o in un colpu).Dopu chì l'accumulatore hè stallatu in questu sistema, una pompa cù una putenza più bassa pò esse usata per riduce a putenza di l'accionamentu principale, perchè tuttu u sistema idraulicu hè chjucu in grandezza, ligere in pesu, è pocu prezzu.

valvola a farfalla di cuntrollu idraulicu

2. Cum'è una fonte di energia d'urgenza
Per certi sistemi, quandu a pompa falla o a putenza falla (u fornimentu d'oliu à l'attuatore hè subitu interrottu), l'attuatore deve cuntinuà à compie l'azzioni necessarii.Per esempiu, per a sicurità, a barra di pistone di un cilindru idraulicu deve esse ritruvatu in u cilindru.In questu casu, un accumulatore cù capacità approprita hè necessariu cum'è fonte di energia d'emergenza.

3. Replenish leakage è mantene a pressione constante
Per i sistemi induve l'attuatore ùn opera micca per un bellu pezzu, ma per mantene una pressione constante, un accumulatore pò esse usatu per cumpensà a fuga, per chì a pressione hè constante.

4. Assorbe scossa idraulica
A causa di u cambiamentu bruscu di a direzzione di a vàlvula d'inversione, l'arrestu bruscu di a pompa idraulica, l'arrestu bruscu di u muvimentu di l'attuatore, o ancu a necessità artificiale di frenu d'emergenza di l'attuatore, etc., u flussu di liquidu in u pipeline cambierà bruscamente, risultatu in una pressione di scossa (colpu d'oliu).Ancu s'ellu ci hè una vàlvula di salvezza in u sistema, hè sempre inevitabbile per pruduce un surge à cortu termine è un scossa di pressione.Stu pressu di scossa spessu causa fallimenti o ancu danni di i strumenti, cumpunenti, è i dispusitivi sigillatura in u sistema, o rupture di u pipeline, è ancu pruvucarà u sistema à pruduce vibrazioni evidenti.Se un accumulatore hè stallatu prima di a fonte di scossa di a vàlvula di cuntrollu o di u cilindru idraulicu, u scossa pò esse assorbita è alleviata.

5. Assorbe pulsazioni è riduce u rumore
U flussu pulsanti di a pompa pruvucarà una pulsazione di pressione, pruvucannu a velocità di muvimentu irregolare di l'attuatore, pruvucannu vibrazioni è rumore.Connectez un accumulateur à inertie sensible et petit en parallèle à la sortie de la pompe pour absorber les pulsations de débit et de pression et réduire le bruit.


Tempu di pubblicazione: 26 settembre 2020