FAQ

FAQ

DUMANDE FREQUENTI

Chì ghjè u metudu di prova di pressione di a valvula à saracinesca?

A saracinesca hè un pistone di testa, è a direzzione di u muvimentu di u discu di a valvula hè perpendiculare à a direzzione di u fluidu, è a valvula pò esse solu cumpletamente aperta è cumpletamente chjusa, ùn pò micca esse aghjustata è l'acceleratore. A valvula à saracinesca hè sigillata attraversu a sede di a valvula è u discu di a valvula, di solitu a superficia di sigillatura sormonta u materiale metallicu per aumentà a resistenza à l'usura, cum'è a superficia 1Cr13, STL6, acciaio inox è cusì. U discu hà un discu rigidu è un discu elasticu. Sicondu a differenza di u discu, e valvule à saracinesca sò divise in valvule à saracinesca rigide è valvule à saracinesca elastiche.

u metudu di prova di pressione di a valvula di porta

Prima, u discu hè apertu, affinchì a pressione in a valvula aumenti à u valore specificatu. Dopu, chjude u pistone, cacciate subitu a valvula à saracinesca, verificate s'ellu ci hè una perdita da i dui lati di u discu, o inserite direttamente u mediu di prova à u valore specificatu nantu à u tappu di u coperchiu di a valvula, è verificate a tenuta da i dui lati di u discu. U metudu sopra hè chjamatu pressione di prova media. Stu metudu ùn hè micca adattatu per a prova di tenuta di a valvula à saracinesca sottu à u diametru nominale di DN32 mm.

Un altru modu hè di apre u discu per fà cresce a pressione di prova di a valvula à u valore specificatu; poi spegne u discu, apre a piastra cieca à una estremità è verificate a perdita di a faccia di tenuta. Poi inverte, ripetite a prova finu à chì sia qualificata cum'è sopra.

A prova di sigillatura à u riempimentu è a guarnizione di a valvula pneumatica deve esse effettuata prima di a prova di sigillatura di u discu.

U principiu di funziunamentu di l'attuatore elettricu
L'attuatore elettricu hè una cumbinazione di l'attuatore è di a valvula di cuntrollu in u sistema di cuntrollu automaticu. U so rolu in u sistema di cuntrollu automaticu hè di accettà u signale da u regulatore, è per via di a so pusizione è di e so caratteristiche in a tubazione di prucessu, di regulà u flussu di u fluidu di prucessu per cuntrullà u prucessu di pruduzzione in u range necessariu.
Cumu almacenà è mantene a valvula?
Per un funziunamentu nurmale cuntinuu à longu andà, hè necessariu una manutenzione regulare è una gestione stretta di tutti l'equipaggiamenti è l'attrezzature.Valve Jinbin sò cunnessi cù questi dispositivi è dispositivi
Per ghjucà a so prestazione di cuntrollu di e parti indispensabili, dunque,Valve Jinbindeve esse cunsideratu un prublema cumpletu di mantenimentu è gestione.
valvola JinbinMantenimentu
I valvuli Jinbin sò cumpunenti indispensabili chì cunnettanu sti dispusitivi è dispusitivi inseme è ghjocanu e so prestazioni di cuntrollu, è dunque devenu tene contu di i prublemi generali di mantenimentu è gestione.
 
Mantenimentu di uvalvulain custodia
Trasportu di a valvula in u magazzinu, u custode deve esse puntuale per e procedure di almacenamentu, ciò chì hè favurevule à l'ispezione è a custodia di a valvula. U custode deve verificà attentamente e specificazioni di u mudellu di valvula, verificà l'aspettu di a qualità di a valvula, è assiste l'ispettori di a valvula prima di a prova di resistenza di almacenamentu è a prova di sigillatura. Rispetta i criteri di accettazione di a valvula, pò esse trattata per e procedure di almacenamentu; u guastu deve ancu esse cunservatu currettamente, per esse trattatu da i dipartimenti pertinenti.
Nantu à a biblioteca di a valvula, per asciugà cù cura, pulisce a valvula durante u prucessu di trasportu di l'acqua è di a polvera, a superficia faciule da arrugginisce, u stelu, a superficia di sigillatura deve esse cuperta cù un stratu di agente antiruggine o incolla un stratu di carta antiruggine per esse prutetta; i canali d'entrata è di uscita di a valvula devenu esse chjusi cù una copertura di plastica o carta di cera, in modu da ùn entre micca a terra.
L'inventariu deve esse fattu secondu a dimensione è a dimensione di l'ordine, a scarica nantu à i scaffali; e grande valvole ponu esse scaricate in u magazzinu in terra, secondu e specificazioni di u mudellu piazzate in pezzi. A valvula deve esse posta in verticale, senza chì a superficia di sigillatura di a flangia sia in cuntattu cù a terra, ma senza esse permessa di impilà inseme.
Per mantene a valvula in bonu statu, in più di a necessità di un magazzinu asciuttu è ventilatu, pulitu è ​​pulitu, ci deve esse un inseme di sistemi di gestione scientifica avanzati per tutta a custodia di a valvula chì devenu esse ispezionati regularmente.
Per l'usu à longu andà di a valvula, s'ellu si usa un imballaggio d'amianto, deve esse eliminatu da a lettera d'imballaggio l'amianto, per evità a corrosione chimica elettronica è danni à u gambu.
Più di e disposizioni di l'usu di inibitori di ruggine, lubrificanti, devenu esse rimpiazzati o aghjunti regularmente.
Chì ghjè u principiu di funziunamentu di a valvula à farfalla?

L'operazione hè simile à quella di unvalvula à sfera, chì permette una spegnimentu rapidu. Valvole à farfallasò generalmente favurite perchè costanu menu di altri disinni di valvole, è sò più leggere dunque anu bisognu di menu supportu. U discu hè posizionatu in u centru di u tubu. Una asta passa per u discu finu à un attuatore à l'esternu di a valvula. A rotazione di l'attuatore face girà u discu parallelu o perpendiculare à u flussu. À u cuntrariu di una valvula à sfera, u discu hè sempre presente in u flussu, dunque induce una caduta di pressione, ancu quandu hè aperta.

Una valvula à farfalla face parte di una famiglia di valvule chjamate valvule à quartu di giru. In funziunamentu, a valvula hè cumpletamente aperta o chjusa quandu u discu hè giratu di un quartu di giru. A "farfalla" hè un discu metallicu muntatu nantu à una asta. Quandu a valvula hè chjusa, u discu hè giratu in modu da bluccà cumpletamente u passaghju. Quandu a valvula hè cumpletamente aperta, u discu hè giratu di un quartu di giru in modu da permette un passaghju quasi senza restrizioni di u fluidu. A valvula pò ancu esse aperta incrementalmente per limità u flussu.

Ci sò diversi tipi di valvole à farfalla, ognuna adattata per diverse pressioni è diversi usi. A valvula à farfalla à offset zero, chì usa a flessibilità di a gomma, hà a pressione nominale più bassa. A valvula à farfalla à doppiu offset d'alta prestazione, aduprata in sistemi à pressione ligeramente più alta, hè sfalsata da a linea centrale di a sede di u discu è di a guarnizione di u corpu (offset unu), è da a linea centrale di u foru (offset dui). Questu crea una azzione di camma durante u funziunamentu per alzà a sede fora di a guarnizione, risultendu in menu attritu chè quellu creatu in u disignu à offset zero è diminuisce a so tendenza à l'usura. A valvula più adatta per i sistemi à alta pressione hè a valvula à farfalla à triplu offset. In questa valvula, l'asse di cuntattu di a sede di u discu hè sfalsatu, ciò chì agisce per eliminà virtualmente u cuntattu scorrevule trà u discu è a sede. In u casu di e valvule à triplu offset, a sede hè fatta di metallu in modu chì pò esse lavorata in modu da ottene una chiusura a tenuta stagna quandu hè in cuntattu cù u discu.

Perchè a mo valvula perde?

E valvole ponu perde per una varietà di ragioni, cumprese:

  • A valvula hèmicca cumpletamente chjusu(per esempiu, per via di terra, detriti o qualchì altra ostruzione).
  • A valvula hèdannighjatuI danni à u sedile o à a guarnizione ponu causà perdite.
  • A valvula hèmicca cuncipitu per chjude à 100%E valvole chì sò cuncepite per un cuntrollu precisu durante a strangulazione ùn ponu micca avè eccellenti capacità di accensione/spegnimentu.
  • A valvula hè ataglia sbagliataper u prugettu.
Chì infurmazione aghju bisognu per dimensionà è selezziunà currettamente una valvula?
Sei informazioni basiche sò necessarie per dimensionà è selezziunà una valvula di sicurezza o di sicurezza:

  1. Dimensione è tipu di cunnessione
  2. Pressione di impostazione (psig)
  3. Temperatura
  4. Pressione posteriore
  5. Serviziu
  6. Capacità necessaria

VULETE TRAVAGLIÀ CUN NOI ?