U prucessu principale di a fabricazione di ferru di l'altufurnu

A cumpusizioni di u sistema di u prucessu di ferru di l'altufurnu: sistema di materia prima, sistema di alimentazione, sistema di tettu di furnace, sistema di corpu di furnace, sistema di pulizia di gas crudo è di gas, piattaforma di tuyera è sistema di casa di tapping, sistema di trasfurmazione di scorie, sistema di stufa calda, carbone pulverizatu. preparazione è soffiu sistemu, sistemu ausiliari (sala machine à ghisa, sala riparazioni ladle di ferru è sala mulinu fangu).

1. Sistema di materia prima
U compitu principale di u sistema di materia prima.Responsabile di l'almacenamiento, batching, screening è pesatura di varii minerali è coke necessarii per a fusione di l'altufurnu, è furnisce u minerale è u coke à u camion d'alimentazione è a cintura principale.U sistema di materia prima hè principarmenti divisu in dui parti: cisterna di minerale è cisterna di coke
2. Sistema di alimentazione
A funzione di u sistema di alimentazione hè di trasportà diverse materie prime è carburanti almacenati in u cisterna di minerale è u cisterna di coke à l'equipaggiu di carica superiore di l'altufurnu.I metudi di alimentazione di l'altufurnu includenu principalmente l'alimentatore di ponte inclinatu è u trasportatore di cinta.
3. Furnace top charging Equipment
A funzione di l'equipaggiu di carica superiore di u furnace hè di distribuisce raghjone a carica in l'altu furnace secondu e cundizioni di u furnace.Ci sò dui tippi di equipaghji di carica superiore di furnace, equipaggiu di carica di campana è equipaggiu di carica senza campana.A maiò parte di i picculi alti furnace sottu à 750m3 utilizanu l'equipaggiu di carica di campana, è a maiò parte di l'altifurni grandi è medii sopra 750m3 utilizanu l'equipaggiu di carica superiore senza campana.
Quattru, sistema di furnace
U sistema di corpu di furnace hè u core di tuttu u sistema di ferru di l'altufurnu.Tutti l'altri sistemi ultimamente serve u sistema di corpu di furnace.Quasi tutte e reazzione chimica in u sistema di ferru di l'altu furnace sò cumplette in u corpu di u furnace.A qualità di u sistema di corpu di furnace determina direttamente l'inseme Sia u sistema di ferru di l'altu furnace hè successu o micca, a vita di serviziu di u primu furnace hè in realtà a vita di generazione di u sistema di corpu di furnace, cusì u sistema di corpu di furnace hè u più impurtante. sistema per tuttu u sistema di ferru di l'altufurnu.
5. Sistema di gas crude
U sistema di gas crudo hè custituitu da un tubu di uscita di gas, un tubu ascendente, un tubu discendente, una valvula di sollievu, un cullettore di polveri, scaricamentu di ceneri è dispositivi di rimozione è umidificazione di cendre.
U gasu di l'altu furnace pruduciutu da l'altu furnace cuntene una grande quantità di polvera, è a polvera in u gasu d'altu furnace deve esse eliminata prima di pudè esse usata cum'è gas purificatu.
6. Tuyere Platform and Casting Yard System
(1) piattaforma Tuyere.A funzione di a piattaforma di tuyere hè di furnisce un locu per rimpiazzà a tuyere, osservà a cundizione di u furnace è a revisione.
A piattaforma tuyere hè in generale una struttura d'acciaio, ma pò ancu esse una struttura di béton o una cumminazione di strutture di azzaru è di béton.Una strata di mattoni refrattarii hè generalmente dispostu nantu à a superficia di a piattaforma di tuyere, è u spaziu trà a piattaforma è a cunchiglia di u furnace hè cupartu cù una piastra d'acciaio.
(2) Terra di casting.U rolu di a casa di cast hè di trattà cù u ferru fusu è a slag da l'altu furnace.
1) L'attrezzatura principale di u cantiere di casting, a grua davanti à u furnace, a pistola di fangu, a macchina di apertura, è a macchina di bloccu di scorie.I grandi furnace muderni sò generalmente dotati di ugelli swing è macchine scopre.L'equipaggiu di almacenamentu di metalli caldi include principarmenti cisterna di metalli caldi è carri cisterna, vitture di ferru mistu è carri cisterna.
2) Ci sò dui tipi di casting yard, casting yard rettangulare è casting yard circular.
Sette, sistema di trasfurmazioni di scorie
U rolu di u sistema di trattamentu di scorie hè di cunvertisce a scoria liquida prodotta in l'altufurnu in scoria secca è scorie d'acqua.A slag secca hè generalmente aduprata cum'è aggregate di custruzzione, è certi slag seccu anu qualchì usu speciale.A slag pò esse venduta à i cimenti cum'è materie prime per a produzzione di cimentu.

8. Hot blast stufa sistemu
U rolu di a stufa calda in u prucessu di ferru.L'aria fridda mandata da u soffiu hè riscaldata in aria calda à alta temperatura è dopu mandata à l'altu furnace, chì pò salvà assai coke.Per quessa, u fornu caldu hè un impurtante stabilimentu di risparmiu energeticu è di riduzzione di i costi in u prucessu di ferru.
9. Sistema di preparazione è iniezione di carbone
A funzione di u sistema.U carbone hè struitu in polvere fine è l'umidità in u carbone hè secca.U carbone seccu hè trasportatu à a tuyera di l'altu furnace, è poi spruzzatu in l'altu furnace da a tuyera per rimpiazzà una parte di u coke.L'iniezione di carbone di l'altufurnu hè una misura impurtante per rimpiazzà u coke cù carbone, salvà risorse di coke, riduce u costu di produzzione di ghisa, è riduce a contaminazione ambientale.
10. Sistema Auxiliar di facilità ausiliari
(1) Sala di machini in ghisa.
(2) Sala di u mulinu.


Tempu di pubblicazione: 24-ottobre-2020